
به گزارش سایت رسمی فدراسیون، مسابقه تیم های تیم مس سونگون ورزقان و شرکت ملی حفاری اهواز برگزار شد که از سوی علیرضا عشیری ، بازیکن تیم ورزقان و سینا ممبینی، بازیکن ملی حفاری اهواز به دلیل درگیری با یکدیگر و رفتار غیرورزشی و اهانت که منجر به اخراج هر دو نفر شد، هر کدام منفردا به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود و به مبلغ 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
این رای قطعی است.
گزارش خطا
پسندها:
ارسال پیام
قاب خاطرات
آخرین اخبار
پر بازدید